1997-06-18

希臘:仙島

希臘,週圍都有貓。

一早 08:00 才起床,因為忘了一小時時差。早餐是 Ritz 餅黏溶左既 Milka 朱古力!

乘地鐵由 Omonia Square 到 Pirees,未出車站的左邊有間 Helenic。OK,我們便在那裏買了張票去仙島。
之後去了行街市和超市,好似七十年代香港,好多雜貨士多(仲有一樣的異味)。之後又去了間叫 Goodie 的快餐店坐,買了杯大可樂,商量轉機票的問題。今晚九點才有船。

好,我終於讀完梅瑟五經。去了船公司,借不到 Fax 機,不能提早回港了!之後去了超市,入了些腸仔芝士麵包和橙汁,便返麥記,叫了個 Royal 套餐。原來只是蕃茄、芝士加塊厚牛肉。

唉,話說意大利麥記有凍 Cappucino,我地又不見,有 Bacon Hamburger,我地又咁啱無錢,有 Salad Bar,我地又嫌貴,家陣 Royal 更是令人大失所望!

好,已經看到民長記了!

我地食野前仲悶到畫象棋捉添,不過我又慘敗...

沒有留言: