1997-05-29

法國.巴黎:梵以賽宮、新凱旋門、紅磨坊

今天我們去了間新的酒店,却在 Youth Hostel 黐早餐(永遠都是硬麵包、牛油、果占、熱朱古力或奶,和一杯橙汁)。連麥記都是這樣,有兩杯飲品。

在附近買了一些士多啤梨和蕃茄,很甜!認識了一個叫 Farnado 的西班牙人,一起租房,還學了幾句法文 (Au Revoir, Merci, Bon de Tour, Bon Jour, Bon Oui)。

之後去了 Versaille 宮,很大但無甚看頭。個御花園有單車和艇租,但行到下去已經散晒,幾乎上唔番去(我們還碰到 Prof. Chin,Dean of HKU Computer Science Department)。

之後去了訂火車票,頂!竟然無臥舖!我們決定到時夾硬來。

然後去了 La Defence,很像香港的中環或銅鑼灣,新舊凱旋門遙遙相對,很美,倒是我們發現錢和菲林都直線下降,唉……

一落地鐵,那些地鐵票一時得一時唔得,結果被困在內,被人罰了一百元兩位……不過唔緊要,我地成日亂行,都已慳了不少入場費和車費(地鐵轉火車、出入 Paris Zone、入 Louvre 宮……)

在 La Defence 更有人當街濕吻親熱!

之後去了聖心教堂,後面有很多便宜的紀念品。再經上路跨過 Abbsessee,到紅磨坊,感受一下蒙馬特區的夜生活。返到 Hotel,又散晒。



我們又撞到一班人在 Absessee 夾鼓,連 Police 都唔理佢地。

在紅磨坊有 Live Show,老板勁拉 Bryan 埋去介紹,裸女照通街貼,只收 $60 一位(原價 $100),我惟有扮啞,佢仲猛問我識唔識英文添!Merlin Rouge 原來亦有無上裝 Show 既,$350 有兩杯野飲(23:00 後),可惜無錢!

La Defence 好文明,買雪糕有得試,Versaille 熱狗就唔抵,要成 15 Fr!

沒有留言: